Regulamin Salonu Kosmetycznego Karmel

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin salonu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie kosmetycznym Salon Kosmetyczny Karmel Wioleta Stolarczyk ul. Bolesława Laszki 7 10-687 Olsztyn, zwanego dalej „Salonem”.
  2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
  3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg aż do jego zakończenia.
  4. Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.

§ 2. Klienci

  1. Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną pisemną zgodą opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

§ 3. Pracownicy

  1. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  2. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
  3. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
  4. Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
  5. Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
  6. Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
  7. Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Salonu, który prowadzi w danym momencie dyżur.

§ 4. Higiena i bezpieczeństwo

  1. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
  2. Salon posiada własny autoklaw do sterylizacji narzędzi.
  3. Wszystkie produkty techniczne, na których pracujemy są ściśle przeznaczone do oferowanych zabiegów, artykuły jednorazowe dopełniają sterylności.
  4. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
  5. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączone od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
  6. W przypadku niezamierzonego (niezwiązanego z planowanym przebiegiem zabiegu) naruszenia powłok ciała Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiast przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i opatrywane stosownie do skali zranienia. Jeżeli do uszkodzenia doszło z wyłącznej winy pracownika salonu, zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu. W pozostałych przypadkach (w tym samookaleczeniu klientki/ta) zakres i termin ustalane są indywidualnie.
  7. W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.

§ 5. Świadczenie usług kosmetycznych

  1. Salon Karmel oferuje pakiety usług z zakresu kosmetologii stosowanej, stylizacji rzęs, licznych zabiegów na twarz/ciało (manualnych i z wykorzystaniem maszyn), konsultacji kosmetycznych, możliwość zakupu bonów upominkowych, pakietów zabiegowych i innych usług. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie salonu www.karmel-olsztyn.pl .
  2. Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
  3. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta, w programie lojalnościowym jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Wioleta Stolarczyk ul. Bolesława Laszki 7 10-687 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  4. Każdy Klient jest informowany o przeciwwskazaniach, skutkach ubocznych i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują.
  5. Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
  6. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
  7. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
  8. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
  9. Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.

§ 6. Płatność

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz dostępny w Internecie pod adresem: www.karmel-olsztyn.pl.
  2. Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej, mogą ulec zmianie. W przypadku zmiany cennika, klient będzie informowany o tym na Instagramie salonu i stronie: wwwkarmel-olsztyn.pl.
  3. Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.
  4. Promocje salonowe dotyczą zabiegów wybranych z oferty salonu.
  5. Czas trwania salonowych promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie, określany jest przez salon Karmel.
  6. Karnet zakupiony w Salon kosmetyczny Karmel należy wykorzystać w ciągu 3 miesięcy od dnia zakupu.
  7. Bon upominkowy/zaproszenie jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę.
  8. Bony/vouchery/karnety po dacie ważności nie będą realizowane.
  9. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione bony/vouchery/karnety. Istnieje możliwość ich zamiany na inne usługi dostępne w salonie do wpłaconej/podanej kwoty.
  10. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, blik.

§ 7. Rezerwacje

  1. Klient powinien uprzednio umówić osobiście, telefonicznie lub poprzez serwis internetowy na termin wykonania Zabiegu w Salonie.
  2. Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
  3. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
  4. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu do 24 godzin przed jego planowanym rozpoczęciem. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
  5. Pierwszeństwo w ustalaniu terminu wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.

§ 8. Nieobecności i odwoływanie wizyt

  1. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salon do naliczenia bezzwrotnej opłaty w wysokości do 25% wartości zamówionych usług.
  2. Klient może zostać również obciążony powyższą opłatą, jeśli spóźni się nadmiernie na umówioną wizytę i nie będzie możliwości wykonania usługi w pozostałym czasie.
  3. W każdym przypadku decyzja, czy opłata zostanie naliczona, jest indywidualnie rozpatrywana przez właściciela lub kierownika salonu.
  4. Opłata nigdy nie jest pobierana przed wizytą. Opłata nie jest pobierana gdy usługa zostanie wykonana, więc po zakończeniu usługi zapłacisz ustaloną kwotę za wizytę w całości.

§ 9. Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu.
  2. Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
  3. W przypadku uznania reklamacji salon nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną usługę. Salon może zaproponować korektę i dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
  4. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
  5. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.

§ 10. Pozostałe postanowienia

  1. Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych.
  2. W przypadku pojawienia się klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy nie wykonują umówionego zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z salonu.
  3. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
  4. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników.

§ 11. Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
  2. Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od 02.03 2022 r. do odwołania.

 


Regulamin Karty Stałego Klienta

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki korzystania z kart rabatowych -10% wydanych przez Wydawcę (dalej zwanych: ”Kartami Rabatowymi„).
  • Promocja jest organizowana przez Salon Kosmetyczny Karmel ul. Bolesława Laszki 7 10-693 Olsztyn.
  • Karty Rabatowe mogą być realizowane w następujących Salonach: Salon Kosmetyczny Karmel ul. Bolesława Laszki 7 10-693 Olsztyn.

ZASADY WYDAWANIA I KORZYSTANIA Z KART RABATOWYCH

  • Aby uzyskać Kartę Rabatową należy w jednorazowej wizycie zrealizować płatność za usługi w wysokości 500 zł.
  • Karta Rabatowa nie obowiązuje na usługi:
    • woskowanie bikini francuskie i brazylijskie,
    • przedłużenie i uzupełnienie paznokci żelowych/akrylowych/akrylożelowych,
    • przedłużenie/zagęszczenie i uzupełnienie rzęs,
    • zabiegi pielęgnacyjnie i upiększające twarzy,
    • zakup kosmetyków pielęgnacyjnych.
  • Osoby posiadające Kartę Rabatową uprawnione są w okresie ważności Karty Rabatowej do uzyskiwania stałego rabatu obniżającego cenę nie przecenionej usługi o 10% pierwotnej ceny (ceny katalogowej).
  • Rabat wynikający z Karty Rabatowej nie przysługuje wobec Usług już przecenionych.
  • Celem uzyskania rabatu osoba posiadająca ważną Kartę Rabatową zobowiązana jest do jej okazania przy kasie jeszcze przed dokonaniem zapłaty za wykonane zakupy.
  • Karta Rabatowa ważna jest przez 12 miesięcy od ich wystawienia przez Wydawcę. Jeśli karta nie jest używana przez okres roku karta jest anulowana. W przeciwnych wypadku jej okres ważności jest przedłużony na kolejny rok.
  • Rabat wynikający z Karty Rabatowej nie łączy się z innymi rabatami.
  • Klient nie ma możliwości wymiany udzielonego rabatu na gotówkę lub ekwiwalent pieniężny.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  • Wszystkie osoby mają prawo zgłaszać Wydawcy reklamacje dotyczące Kart Rabatowych
  • Reklamacje rozpatruje specjalna komisja powołana przez Wydawcę.
  • Zaleca się, aby reklamacje były sporządzone w formie pisemnej oraz zawierały imię i nazwisko, dokładny adres, datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie, jak również dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania. Reklamacje w formie wiadomości e-mail można przesyłać na adres: pytanie@moliera2.com.
  • Rozpatrywanie reklamacji trwa 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, włączając w to wysyłkę pisma zawierającego odpowiedź na reklamację. Wydawca rozpatrując reklamację, stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Wydawcy reklamujący zostanie powiadomiony w formie pisemnej na adres podany w reklamacji, chyba że reklamujący wybrał inny sposób komunikacji.
  • Decyzja Wydawcy w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna. Bez względu na postępowanie reklamacyjne, reklamujący ma prawo dochodzić roszczeń przed sądem powszechnym.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Warunkiem skorzystania z Kart Rabatowych jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowanie jego treści. Przez wykorzystanie Karty Rabatowej domniemywa się, iż uczestnik zaakceptował Regulamin.
  • W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Jeśli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w sposób odmienny regulują prawa Klienta lub obowiązki Wydawcy– stosuje się je w miejsce postanowień Regulaminu.
  • Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej.
  • Wydawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta na zasadach wskazanych w Polityce Prywatności.
  • Wydawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnej przyczyny, którą stanowi:
    a) zmiana istniejących lub wprowadzenie nowych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają bezpośredni wpływ na treść Regulaminu,
    b) wydanie decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądowego powodującego obowiązek zmiany Regulaminu,
    c) prostowanie oczywistych omyłek pisarskich.
  • Wprowadzane zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na prawa nabyte przez posiadaczy Kart Rabatowych. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane z 7 dniowym wyprzedzeniem. Uczestnicy nieakceptujący postanowień nowego Regulaminu, mogą zrezygnować z korzystania z Kart Rabatowych.
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Wybór w ramach niniejszego Regulaminu prawa polskiego nie pozbawia osoby będącej Konsumentem ochrony przyznanej jej na mocy prawa, którego nie można wyłączyć w drodze umowy, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby stosowane w przypadku braku zastosowania klauzuli wyboru prawa polskiego.
  • Regulamin zostaje opublikowany w dniu 2.09.2024 r.